Harmonogram odbioru odpadów w 2018 r.

[lsvr_button text=”Harmonogram odbioru odpadów w 2018 r. – zabudowa jednorodzinna” link=”http://www.nieporet.pl/wp-content/uploads/2015/12/jednorodzinne.pdf” target=”default” style=”default”]

[lsvr_button text=”Harmonogram odbioru odpadów w 2018 r. – zabudowa wielorodzinna” link=”http://www.nieporet.pl/wp-content/uploads/2015/12/wielorodzinne.pdf” target=”default” style=”default”]

„Harmonogram odbioru odpadów komunalnych” obowiązuje w 2018 roku. Dotyczy nieruchomości zamieszkałych (gospodarstw domowych).

Pojemniki i worki z odpadami wystawiamy, dzień wcześniej (wieczorem) lub danego dnia przed godziną 7.00 rano. Jeżeli pojemniki lub worki nie zostaną wystawione zgodnie z powyższym, wówczas nie będą przyjmowane reklamacje, natomiast ich odbiór nastąpi w kolejnym terminie wyznaczonym zgodnie z harmonogramem.

W przypadku posiadania zewnętrznej altany śmietnikowej, należy otwierać ją dzień wcześniej (wieczorem) lub danego dnia przed godziną 7.00 (rano).

Przypominamy również, iż w przypadku odbioru odpadów z przydomowych altan śmietnikowych firma zabiera wszystkie odpady, które się w niej znajdują. W związku z tym prosimy o pozostawianie w ww. altanach tylko i wyłącznie odpadów przeznaczonych do odbioru.

Firmą odbierającą odpady w 2017 oraz 2018 roku jest konsorcjum firm: Lider konsorcjum: RDF Sp. z o.o. ul. Kołobrzeska 5, 07-401 Ostrołęka, Członek konsorcjum: MPK PURE HOME Sp. z o. o. Sp. k. ul. Kołobrzeska 5, 07-401 Ostrołęka
Ww. firma odbiera odpady w godzinach od 7.00 do 20.00.

REKLAMACJE
W przypadku nie odebrania odpadów przez firmę zgodnie z harmonogramem prosimy o zgłaszanie reklamacji do Urzędu Gminy Nieporęt nr tel. (22) 767 04 47, dnia następnego po wyznaczonym dniu odbioru odpadów do godziny 15.30.

UWAGA
Przypominamy o umieszczaniu numerów domów na ogrodzeniach w celu prawidłowej lokalizacji danej nieruchomości oraz o zamykaniu psów w dniu odbioru odpadów. Z posesji, która nie będzie zabezpieczona przed wydostawaniem się czworonoga, nie będą odbierane odpady i wówczas trzeba będzie czekać do następnego odbioru zgodnie z harmonogramem.